Min shopping



Detta är min shopping från Sthlm.
Det blev en del ändå, fast jag skulle hålla hårt i pengarna :)

Ett par håliga jeans från gina
Ett par jeansleggins från gina
(De var tyvärr förstora, jag orkade inte testa utan trodde jag kunde ha S,
vilket brukar va bra. men nu märkte ja att de va lite stora.
Ngn som ska till gina snart får gärna säga till, vill ha XS)
En väst från gina
Ett par leggins med dragkedja från HM
En vit/blårandig t-shirt från Monki
En scarf från gina
Ett par högklackade från skopunkten
och sist men inte minst
mina älskade converse från Stadium.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, snygga kläder.

Scarfen va skitsnygg, en sån skulle jag vilja ha! :)



Monki tycker Nina om, brabra! ;)

2009-03-17 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0