Mys söndag

Då var ännu en jobbhelg över, och jag ser fram emot att ha två lediga helger i rad :)
Jag och Simon har bunkrat upp med mackor och oboy nu framför beck.
Jag älskar verkligen söndagsmys.
Tagga ner lite efter helgen och ladda upp med nya krafter till veckan som kommer.

Helgen blev inte så seg som jag trodde.
Nina drog igång mig och Sandra igår så det blev utgång sen
trots alls :) fast Sandra och jag var nära på att somna här i min soffa.
Men det är bra, lördag innebär ju heartbreak - så är det  :)
Alltid roligt med er tjejer!

Nu ska jag ta och kolla klart på beck, sen blir det sängen!
Har längtat efter den ända sen jag gick upp imorse, haha!



Kommentarer
Postat av: Amanda

fan vad ni äter mycket era jäkla flötgrisar :p

2009-03-02 @ 02:48:35
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0