Några helger frammåt

Godmorgon, Godmorgon!

Torsdag idag, och det innebär att helgen börjar imorgon.. weej! Känns ju helt underbart att jag är ledig i helgen och kan hitta på vad jag vill. Sebban, jag och Simon kanske drar till sälen imorgon för att träffa Lisa som har sin praktik där. Men det är inte riktigt bestämmt än, och som den impuls person Sebban är så kan det lika väl bli bestämmt imorgon efter jobbet :) haha! Men skulle vara skönt att komma iväg lite och åka lite snowboard, även om det blir en kort resa och mycket bilåkade. (tur att Sebban är lastbilschaufför, då är han van att köra).
Om det inte blir så kanske det blir tacos imorgon i A town med Sandra och Stina, annars åker jag och Simon ut till värnarp och är där hela helgen. Var längesen vi var där nu, och jag kommer knappt ihåg sist vi var där hela helgen. Skulle vara super skönt att komma ut på landet och bara ta det lungt, träffa svärmor och svärfar lite, festa till det med rydsnäsgänget, myskväll med godis och film.. eller vad som. Hur det än slutar så kommer jag verkligen njuta till max av denna helg :)

Helgen efter sen åker jag och Simon till Sthlm. Melodifestivalen, bo på hotell, shopping, bo en natt hos syster m.m. Egentligen har jag shoppingförbud denna månad eftersom alla mina pengar försvann i ullared. Men det är ju inte allt för ofta som man åker till Sthlm, och jag måste faktiskt få unna mig LITE vårkläder :) haha. Sen blir det fattigt månaden ut. blää!

Sen helgen efter Sthlm blir det jobb för min del, medans resten av familjen Lantz/Amneklev + Simon åker till Sthlm för att kolla på Bandy finalen och träffa min syster. Så fre-sön är Matilda ensam kvar i Tranås.. (ngn som vill bo här fast jag jobbar får gärna säga till) Synd att Ebba, Simons hund inte kan vara ensam i vår lägenhet. Då hade jag nog lånat hem henne denna helg :) haha, men det är inte så lätt när man inte kan lämna henne och jag jobbar. Tror nog det är dags att jag och Simon införskaffar oss en egen hund snart.. men hur övertalar man en pojkvän som inte vill? :) jag har försökt med allt möjligt. hmm!

Ja, detta är mina planer de tre närmsta helgerna som kommer!
Skönt att det händer lite nu när de är så grått och trist ute.
VÅR TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0