Paus

Äntligen kan jag ta en liten paus i soffan. Har haft fullt upp hela dagen känns det som!
Först träffade jag då Lisa, vi tog en powerwalk innan vi la oss i solariet. Jag borde nog sola oftare, fast jag vet att det inte är bra så är det så otroligt skönt. Ligga där i värmen och slappna av lite :) 
Köpte tvättmedel på ÖB och sen var det dags att ta tag i vårat tvättberg. Har hållit på hela dagen med att springa upp och ner i trappen med skitig och ren tvätt. Nu är äntligen de sista maskinenerna snart klara, och då är det bara att torka kvar. Idag har jag faktiskt varit duktig och nästa tvättat allt som går att tvätta här i lägenheten, kläder, lakan, kuddar, täcken.. ja allt! Ska bli så skönt att lägga sig i en nybäddad säng ikväll, jag älskar det!

Tänkte faktiskt ta en lång och varm dusch nu, men hårinpackning och ansiktsmask efter det. Men det är bara om Simon kan fixa resten av tvätten, vilken han säkert kommer gnälla om och sen får jag ta det ändå och skita i den där sköna duschen. Jag blir så irriterad när man inte kan hjälpa till.. Jag har offrat min ledig dag med att tvättat och när jag inte tvättat har jag städat i köket och lagat mat tills Simon kom hem från jobbet. Sen hade jag rätt mkt att bära ner till tvättstugen och jag visste att jag inte kunde bära allt med mig upp sen. Tror ni jag fick med honom som hjälp? Nee han satt ju vi datorn och det var mkt viktigare, som allt annat!
Jag blir såååå irriterad!! och suur!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha.. vi vet nog hur du kör med stackars Simon...

2009-03-24 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0