Quality globe hotell

Puhh. äntligen klar med min lista för dagen :)
Nu känns allt så himla bra! Imorgon åker jag och Simon till sthlm, och imon kväll är det melodifestivalen som gäller för oss + natt på hotell! På lördag sen åker vi vidare till märsta där vi tillbringar lördagsnatten hemma hos syster m. familj. Kan knappt vänta längre, vill dit nuuuu :D
Mitt i allt detta ska det hinnas med lite shopping också. Fast jag ska hålla hårt i pengarna så kommer det nog lite med hem. Högst upp på listan är ett par vita converse nu till våren! Sen hittar jag alltid ngt annat, brukar ju vara så när man inte får shoppa egentligen.

Jäkla skit att team sportia har gått i konkurs också.. och jag som har mina gympakläder där! Hoppas verkligen de öppnar på lördag för lite utförsäljning för då har Sandra lovat att gå dit eftersom varken jag, eller familjen är hemma. (Jag har satt över pengarna på kontot nu Sandra, så du inte undrar var dom kommer ifrån. Vet inte riktigt vad det kostar men det löser vi efter sen :) haha.

Nehe nu ska jag lägga mig och kolla på andra avenyn, sen blir det sängen. Har en lååång dag framför mig imorgon, och varken jag eller Simon har börjat packa än så det blir till att gå upp tidigt :)
Som ni förhoppningsvist har fattat så blir det nog ingen uppdatering under helgen, ni får som sagt vänta med allt tills söndagkväll, kanske måndag! Då kommer bilder och allt upp.

Sup och svälj, trevlig helg!



Här kommer jag och älsklingen
tillbringa våran natt imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0