Stockholm del 2

Lördagen startades med en stor och god hotellfrukost tillsammans med Molly Sanden, Bert Karlsson, Måns Zermelövs team m.m. Okej, vi åt inte med dom.. även om jag hade velat :) men de satt vid ett bordet brevid. Fy för att vara kändis, de fick inte ens äta sin frukost ifred utan att alla barn skulle springa och ta autografer och massa kort. Själv satt jag där med min macka och skål med frukt och ingen jävel brydde sig om mig, fast jag hade namnsdag :) HAHA! skojja bara. Jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk, kankse lite på Molly som är så grymt söt.

Hur som helst, efter frukosten tog vi vårat pick och pack och tog t-banan in till Stockholm city igen. Där väntades en snabbis runda på stan innan vi tog pendeln ut till Märsta. Lina, Buddah och Dollar mötte upp oss vid stationen och sen åkte vi hem till dom. Det blev en skön dag som slutade med mat och melodifestivalen, sen deckade jag i soffan :) Haha, att springa på stan i Sthlm tar verkligen på krafterna!

Söndan kom och då var det dags för mig och Simon att åka hem igen. Vi hann med en runda i skogen med hundarna och lite cross åkande innan vi satte oss på tåget som skulle ta oss tillbaka till Tranås!
Jag har haft en kanonhelg, men måste nog även säga att borta bra men hemma är verkligen BÄST :)




Dollar, älskling!



<3



Stessan



Promenad i skogen



Bus med brorsan



Världens finaste



<3



Mosters älskade 08;or



Simon fick leka av sig lite



Tror det är ngn som är lite avundsjuk? :)



Våren hade hittat dit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0