Tisdag

Tisdag idag då, och herregud vad dagarna går fort!
Imon är det redan onsdag och då vänder det om och
börjar närma sig helgen.. Ingen helg jag ser fram
emot eftersom Simon åker till Sthlm och jag får
vara själv hemma och jobba.
Men eftersom dagarna går så fort nu så är nog helgen
rätt snabbt över. hoppas

Nu har jag och Simon "firat" lite här hemma.
Han klarade nämligen sin tenta och är nu
internationell svetsare. Grattis älskling <3
Så vi har ätit kycklingwraps och tryckt i oss
massa mums mums, haha!
(hans önskemål)

Nu ska vi åka och slänga lite skräp.
Jag förstår inte varför man får massa kartonger
hela tiden? Så fort vi slängt så kommer det massa
nya och jag tycker inte vi köpte ngt med kartong?
Jaja, efter det ska vi förbi mamma och pappa och
lämna lite saker.

Såååå, dags att åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0