Tisdag

Oj oj oj. En heldag på Ullared tar verkligen på krafterna, och speciellt om man kör fram och tillbaka också!
Men roligt var det, och shoppade - ja det gjorde vi verkligen :) Tur att ullared inte ligger så nära och att man inte åker dit så ofta, för då hade min ekonomi aldrig gått ihop. Det tråkiga är bara att när man är där känns det som man handlat upp hela jäkla affären, men när jag kom hem igår och skulle visa Simon så kändes det som jag inte hade med mig alls mkt hem.. varför känns det alltid så?

Igår när jag kom hem så packade jag upp alla saker, sen invigde Simon och jag får nya kaffekokare och vårat nya buzz spel som jag köpt. Det är verkligen skitkul, och jag kan tänka mig att det blir roligare när man är fler :) Sandra och Nina, ta en liten buzzkväll snart eller? :)
Efter att ha spelat i någon timme så gick jag och la mig, och somnade faktiskt med en gång! Var så skönt att jag kunde sova ut idag också eftersom jag inte börjar förens klockan fem. Innan dess ska jag och Sandra förlänga våra kort på shape, blir lite tråkigt att bara få gå på gymmet nu och inte på några pass (Sandra & jag är spärrade där ifrån nu i en månad pga att vi inte avbokat våra pass i tid) men så äre. Vi kan ju inte ligga på latsidan för det :) Det får helt enkelt bli lite gym då istället.

Nu ska jag skala lite potatis till lunchen.
hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0