Våffeldagen

Tryckte i mig två våfflor med glass och bär på hemma hos mamma och pappa!
Gud vad gott det är med våfflor, varför äter man inte det oftare för? Kanske för att jag och Simon inte har ngt våffeljärn. Men jag sa till mamma idag att det är ngt hon kan ge oss i födelsedagspresent, då kan ni komma och äta våfflor hos mig varje dag Sandra och Nina! Sitta här i lägenheten på varsin stol, prata lite strunt med varandra och sist men inte minst, bli feta tillsammans. Och det ända vi skulle bry oss om var hur mkt värme vi skulle ha på våffeljärnet eller vad vi skulle ha på våfflan. Vore inte det livet?

Haha kanske inte, men jag skulle kunna se oss tre sitta där.. Dag ut och dag in :)



Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:29:05
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, fasen vad sjuk du är ;)

Som sagt, en våffla sen är det bra för mig.

Måste nog träna på det där :P

2009-03-26 @ 06:32:47
URL: http://schristiansson.blogg.se/
Postat av: NIna

Gud vilket fint inlägg Matilda! :)



Va smickrad jag blev att jag fick va med!

Och räkna med att jag kommer till dig, jag vill bli fet, jag vill sitta på en stol, jag vill snacka skit, men framför allt så skulle det inte vara fel att vara med er hela dagarna! :)



...och äta våfflor :) haha

2009-03-26 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0