Vilken härlig dag

Solen lyser idag igen, och jag har sån vårkänsla i kroppen nu :)
Hoppas den sista snön smälter bort idag, den förstör lite.. och sen får det gärna sluta blåsa för jag kom knappt hem med cykeln förut. Hade motvind och fick trampa som en dåre!

Blir sugen på att gå ut och gå idag igen, eller i alla fall gå ut lite och inte sitta inne. Men jag måste köra diskmaskinen(min bästis) idag så vi blir av med diskberget och när den är igång kan vi inte lämna den, om slangen skulle sticka iväg eller vad som. Men kanske kan gå till gympan sen, även om solen säkert försvunnit då så får jag ju lite luft i alla fall.

Jag älskar verkligen att jobba morgon, och är så glad att jag fått morgontider till slutet av april i alla fall. Hoppas på forsatt, men det vet man aldrig. Det kontrar säkert med massa kvällspass hela sommaren. Men hur som helst, när man jobbar morgon får man så otroligt mkt gjort. Klockan är bara tre och jag har redan jobbat, åkt och handlat, tagit hand om en tredjedel av diskberget, fixat pannkakssmet som jag snart ska göra pannkakor på, och sen har jag även hunnit dammsuga hela lägenheten.
Fast jag helst hade hoppat över att jobba helg, så förstår jag inte dom som orkar jobba 7-4 eller 5 varje dag. Speciellt inte om man är på en industri, varje dag jag kom hem från efg ville jag bara hem och sova. Men tänk om man var tvungen att städa, handla, diska, tvätta när man kom hem. Nej tack, sånna tider är verkligen inget för mig, då jobbar jag nog hellre som jag gör nu :)

Oj vad det drog iväg och blev ett vimsigt inlägg.
Måste vara vädret som får mig på så bra skrivhumör :)

Kommer snön tillbaka går jag i ide!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, lämnar ett avtryck...önskar dig en fortsatt trevlig vår-dag!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-19 @ 15:15:01
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0