20 års fest

Nu när Sandra har åkt till USA har jag lovat henne att uppdatera lite här på bloggen om vad som händer här hemma. Får se hur många inlägg det blir, men några ska man väl kunna slänga ihop för hennes skull :)

Just nu ligger jag i sängen ute i värnarp.. försöker tagga till Simons (och lite min,hihi) 20 årsfest som kommer vara här ikväll. Känns som det kommer bli en kanonkväll faktiskt, det blir en blandning av människor från Tranås, Rydsnäs, Österbymo, Nässjö, Eksjö och någon lite knutte från kisa också! Tror inte det kan bli misslyckat, speciellt inte när Elisabeth har varit så snäll och bakat smörgårdstårta åt oss också!
De första börjar droppa in lite efter halv fem tror jag, så jag tänkte lägga mig och ta en powernap nu i några minuter innan det är dags att hoppa in i duschen.

Ha en bra lördagskväll!
& Sandra, ha det så jävla bra nu, njuuuuuuuuuut av varje sekund <3
puss och kram skumbanan!

Glömde säga grattis till min älskling som fyller 20 år idag, och imorgon är det min tur. wwwaaauj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

plågas av varje sekund av tranås ;)

Ha en kanon dag babe <3

2009-05-17 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0