Bilder



Sebastian



Jimmie & Erik



Crickz



Wells



Markus gör det igen!



:)



Här är min nya hårfärg, för er som inte sett den :)



Och här är Jimmis nya stil, för er som inte har sett det :)



:)



Folk & Ebba



Ella kom och hälsade på en lite sväng, min älskling!



:)



Elin



Jojje & Alex



Calle



Pjhu, tog nog en timme och ladda upp de där korten. Antingen är det mitt internet som krånglar eller blogg.se. Men nu är det klart så här har ni några blandade bilder från kvällen!

Nu är det pretty women på nian som gäller, det är nog den bästa filmen som finns! Sen ska jag hoppa in en snabbis i duschen innan det blir sängen. Imorgon är det jobb 06.00-13.00 sen ska jag på ledarmöte med gymnastiken.

Kommentarer
Postat av: Nina

snygg hårfärg!!!

2009-05-19 @ 13:08:15
Postat av: Amanda

Heeeeeej! Fasen vad du är snygg i håret!!! Värsta puman ju! Och så ett stort PS att jag är grymt avis på att du har så lååååångt hår :p snygggggooo!! :D / Amanda & Sandra

2009-05-19 @ 14:55:01
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0