Min 20årsdag och en helgalen kväll

Oj oj oj vilken kväll det blev igår! Jag tror inte det fanns något som kunde få den misslyckad, allt blev perfekt (iaf från min sida). Simon hade sin fest till 24:00, sen blev det den 17 maj och då blev festen min :) Tack alla mina snygga kompisar för alla gratulaitioner, och tack mina USA brudar för den fina sång jag fick!

Min födelsedag kunde inte firas bättre än vad den gjorde igår och dagen idag har även varit perfekt. Simon och jag har gjort något som jag länge velat göra.. nämligen åka på koutsläpp! Det var så himla mysigt, det bjöds på korv, hamburgare och mjölk. Sen fick man ju även se korna då, 300 kor släppte de ut för första gången iår på grönbete och ni kan ju gissa hur de bettede sig, de sprang, stångades, hoppade omkring och rullade runt i gräset. Det är nog något jag ska införa som tradition, att varje år åka på det. vilken upplevese det var :) hhaa!

Nehe nu orkar faktiskt mitt huvud inte hålla ögonen öppna längre,
så nu ska jag sätta på en film och sen nanna kudde!
Bilder från festen kommer imorgon :) puss

Kommentarer
Postat av: sa

2009-05-18 @ 15:43:25
Postat av: sandra

2009-05-18 @ 15:44:04
Postat av: sandra

haha, du kanske fått många komentarer av mig nu, jag fatta inte amandas internet så bra visst :P

Det jag ville säga var att nästa år får du ta med mig, som som älskar korv, hamburgare o mjölk..

kan det bli mer passande? :)

PUSS<3

2009-05-18 @ 15:45:51
URL: http://schristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0