17 november

Hej bloggen!

Från och med idag har jag bestämmt mig för att återuppliva mitt bloggande! och nu menar jag inte att jag kommer srkiva ett inlägg efter dethär och sen tröttna igen, utan nu ska jag ge mig tusan på att iaf uppdatera en gång om dagen :)

Jag har så många vänner nu som inte finns kvar i lilla Tranås. Lisa och Daniel är i australien, Nina har flyttat till Sthlm, Sofia, mamma och pappa är i USA (inte tillsammans) och sen får jag inte glömma Sandra.. hon finns ju ifs kvar i Tranås, men hon vill nog gärna veta vad jag gör om dagarna när jag inte träffar henne :) Sen har jag även mina systrar, som båda har blivit storstadsbor. Någon gång tror jag nog iaf att de klickar in här för att kolla hur jag har det :)
Så ni ser, det är rätt många jag behöver uppdatera lite.. så nu jäklar sätter vi igång.

Har hänt rätt mkt sen sist jag skrev, vet ifs inte om det är ngt som jag orkar berätta.. eller som är värt att berätta, förutom en sak...

JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!
WIIUUEEEIJ
<3

åt världens finaste Majken.
Hon bestämmde sig att komma till världen den 13 november 2009.
Jag är superöverlycklig att äntligen få en bebis i familjen som man kan gosa med.
Sen är det inte lika roligt att de bor i Sthlm och man inte kommer träffa henne så mkt,
men det är en annan femma.

Min lilla bebis här hemma bara växer och växer. Jag börjar bli lite rädd att hon aldrig kommer sluta, haha. Jag har ju sett rottisar som är stora som hus, riktiga bjässar på typ 100 kg. Nu hoppas vi inte att hon kommer bli riktigt så stor, för då vet jag en som kommer åka kana efter henne under vintertid (vilket jag säkert kommer göra ändå:).



<3

Det var en liten snabbuppdate från mig.
Tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen nu och kolla på OC lite innan det är dags att släcka lampan. Imorgon har jag en låång dag på jobbet, får se hur man klarar det. Måste erkänna att jag inte är så pepp. men så ärreeee... Sov så gott mina sötnosar, vi hörs igen imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var på tiden med en update! Äntligen kan jag följa dig med :)

2009-11-19 @ 12:04:19
Postat av: Daniel

Hej, jag alskar hundar, far jag gosa med eran lite nan gang? Snallaaaa! :)

2009-11-20 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0