Fredag 20 nov

Idag mår både jag & Simon bättre, tur att det inte håller i sig så länge. Simon stanade hemma en dag extra från jobbet och idag har jag min lediga dag.
Vi måste åka till värnarp och lämna Jörgen och Elisabets bil som Simon tog igår när han fick åka hem. Samtidigt tänkte vi passa på att gå ut med Ella i skogen och öva lite sök. Skogarna där ute är perfekta och Ella blir bara bättre och bättre på det där nu. Det är så roligt att se henne arbeta lite, hon går in för det till 100% :)

Om det inte tar allt för lång tid så ska vi hem till Tranås ikväll igen, och då blir det tjejkväll hos Josse. Precis vad jag behöver! En kväll med bara tjejer, lite dricka, tjejsnack och fniss :) Simon ska på match tidigt imorgon bitti så han kan inte göra något roligt ändå.
Men vi får se hur mycket klockan hinner bli innan vi är klara. För vi kan inte åka ut förens två för Simon ska på någon jäkla interjuv med Montico först. Så typiskt att det ska hända idag, men så är det. Jag får passa på att tvätta lite så länge :)

Idag blir Majken 1 vecka,
& mamma och pappa får träffa henne på söndag!
Jag är såååå avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0