Godmorgon

Sitter och äter lite frukost innan jobbet. Idag går jag ända till fem och jag undrar hur det ska gå.. ja är gryymt trött idag, och det är alltid så typiskt att man ska vara det när man har dom långa passen. Kommer väl sitta och gäspa i luren på kunderna :)

Både för idag och imorgon har Simon och jag haft lite panik. Eftersom jag inte jobbar 8 timmars pass annars och dom gånger jag gör det så har alltid mamma gått ut och gått med Ella. Men nu när de är i USA så funkar inte riktigt det, och problemet är att jag bara har en halvtimme lunch, så jag hinner inte åka hem då heller.
Men som tur är så har Ella världens bästa gudmor Sandra som kommer ta henne på en promenad både idag och imorgon om hon inte måste rycka in och jobba. TACK <3

Nu måste jag packa ihop här och dra mig iväg till jobbet.
Efter jobbet ska jag och Simon ta grissprutan, hoppas inte de är så mkt folk som igår..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0