Griiis

Idag ligger både jag och Simon nerbäddade i soffan efter den där grissprutan.. feber och en arm som är helt öm, och jag skojjar inte. HELA ARMEN gör svinont, jag kan knappt ha tröja på mig.
Som min svägerska, heter det verkligen så? Aja hur som helst, som Simons brors tjej Emma sa:

"Jag blir sjuk av det som ska göra mig frisk"

Det är ju faktiskt lite konstigt. Fast tänker jag efter så är det nog bättre jag blir sjuk av detta än att ligga flera veckor med svinis. Så det är väl bara att stå ut. Simon verkar faktiskt vara sämre än mig. Han har inte ont i armen men däremot ligger han i feber och sover hela tiden, förutom när Ellabella kommer och försöker få upp honom genom att pussa honom lite i ansiktet :)

Jag sitter och överväger om jag ska hoppa ner brevid Simon och sova en liten stund. Eller om jag ska stå emot min feber och plocka lite i lägenheten istället, det behövs verkligen. Tror det blir det sistnämnda för ikväll är det ngt stoj och stim på stan och jag hoppas jag kan gå fram med Ella lite, och förhoppningsvis Simon också. Lägger jag mig och sover kommer jag aldrig upp igen ;)






































Kommentarer
Postat av: din bästa sofia

miiih, det är ju ljusslingan ikväll. så avis, tycker att det är så mysigt ju. missar både det och julskyltningen. det är banne mig inte okej. ha det mysigt på dem båda åt mig med. och hälsa simon och ella och krya på er alla!

2009-11-19 @ 20:10:34
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0