Ny vecka, och snart en månad till julafton

Måndag igen.. Herregud vad veckorna flyger iväg, och vi ska inte tala om helgerna. Man hinner inte ens vara glad att helgen är här innan den är över igen!

Hur som helst, helgen blev inte riktigt som planerad. Det är det bästa med att umgås med Johanna och Ian (förutom att de är snälla, haha). Man vet aldrig hur det blir, för helt plötsligt kommer de på något och då är det bara att utföra det :) Så i fredags 17.30 kom de på att de ville åka in till elgiganten i eksjö och köpa band hero. Då var det bara sätta sig i bilen och snabbt åka dit innan det stängde.
Var framme 17.50 och springer snabbt in och kolla om de har det hemma.. vilket de inte hade, utan det fanns bara i Jönköping. Efter lite övertal så fick vi åka dit istället. Snabbt iväg för att hinna innan de stänger och som tur var fanns det på megastore i Jönköping.. annars hade Simon aldrig blivit glad igen :) Han var inte såååå sugen på att åka till Jönköping. Haha!
Där har vi anledningen till att jag missade tjejkvällen hos Josse, vilket var väldigt tråkigt. Men det blev en lyckad kväll ändå med bandhero och en massa snapsar :)

Inte lika lyckat var det att gå upp på lördagmorgon.
Vaknade iaf hemma hos Ian och Johanna. Simon hade åkt tidigare eftersom han skulle på match. Lördag blev en slödag, åkte med Sebastian i lastbilen en sväng.. Väldigt roligt :) sen lagade vi mat åt Johanna och Ian. Jag börjar bli en riktig höjdare på att göra fläskpannkaka ;DD
På kvällen åkte vi till Tranås och drick vitt vin, åt räkor/kräftor och gjorde en stor fruktbricka.

Jobbade hela söndan, efter jobbet åkte vi hem till mamma och pappa som kommit hem från USA nu. Det blev pizza och kolla igen alla deras tusen kort från resan. Det gjorde mig bara ännu mer sugen på att åka utomlands. Las Vegas är ett ställe som jag bara måååååååste åka till. Får bli när jag fyller 25 kanske? haha.


Snabbt och gott om helgen, snart är det helg igen.
Min jobbhelg vilket är lite segt, men den är väl lika snabbt över som de andra helgerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0